Παρασκευή, 30 Ιουνίου 2017

Η Συνάντηση των Ιδιοκτητών των Ομάδων της Ευρωλίγκας

Η συνάντηση των ιδιοκτητών των ομάδων της Ευρωλίγκας
 
Οι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και Γιώργος Σκινδήλιας, εκπροσώπησαν Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό, στο ραντεβού των ιδιοκτητών των ομάδων με την EuroLeague.
Μία ομάδα ιδιοκτητών και αντιπροσώπων των ομάδων της Turkish Airlines Euroleague, συναντήθηκαν με στελέχη της EuroLeague στην Γαλλία, για να μοιραστούν τις ιδέες τους για το το μέλλον και να θέσουν τους πυλώνες για τη στρατηγική του οργανισμού να προχωρήσει.
Η διήμερη συνάντηση συγκέντρωσε τα στελέχη της λέσχης και του πρωταθλήματος να σχεδιάσουν έναν νέο πενταετή κύκλο, μετά την πρόσφατη ολοκλήρωση του στρατηγικού σχεδίου που εκπονήθηκε το 2011, του οποίου ο βασικός στόχος ήταν η δημιουργία ενός αληθινού πρωταθλήματος «round-robin» στο οποίο όλες οι ομάδες θα μπορούν να παίζουν η μία απέναντι στην άλλη, ώστε να γίνει περισσότερο ανταγωνιστικό και συναρπαστικό το πρωτάθλημα.
Η συνάντηση επικεντρώθηκε στο πώς μπορεί να συνεχιστεί η μαζική ανάπτυξη του κοινού της EuroLeague και να μεγιστοποιηθούν τα έσοδα των συλλόγων. Το σημείο εκκίνησης ήταν να προσδιοριστούν σαφείς στόχοι για τη βελτίωση της θέσης της EuroLeague, να αυξηθεί σε όλους τους τομείς της επιχείρησης, να αυξηθεί η αξία του πρωταθλήματος και επομένως οι σύλλογοι του.
Οι συμμετέχοντες ακούστηκαν επίσης από τον προσκεκλημένο ομιλητή Glenn Chin, ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Most Prolific, ο οποίος εξήγησε τα κλειδιά της επιτυχίας σε ένα πλαίσιο συλλογικής διαχείρισης και τη σημασία της ευελιξίας και της ανθεκτικότητας σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο αθλητικό και ψυχαγωγικό περιβάλλον. Ο κ. Chin μοιράστηκε τη μακρά του εμπειρία στην αθλητική βιομηχανία, όπου εργάστηκε σε εμπορικά σήματα παγκόσμιας κλάσης όπως η Nike και η Electronic Arts και επί του παρόντος συνεργάζεται με αρκετά μεγάλα αθλητικά ακίνητα.
Πολλές προτάσεις για συζήτηση παρουσιάστηκαν από τα στελέχη της καλαθοσφαίρισης της Euroleague, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται: η συγκέντρωση ψηφιακών πλατφορμών συλλόγων και πρωταθλημάτων, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων διαχείρισης δεδομένων. Την ενίσχυση της συσχέτισης μεταξύ των εμπορικών σημάτων των συλλόγων και του πρωταθλήματος, φθάνοντας στους καταναλωτές του αύριο ως στρατηγική εμπορική και μάρκετινγκ προτεραιότητα του σχεδίου, ενισχύοντας τις δομές προσωπικού των επαγγελματικών χώρων σε συλλόγους, βελτιώνοντας τη διαχείριση της αρένας και τα έσοδα από την ημέρα του παιχνιδιού, παρέχοντας πρόσθετη κεντρική υποστήριξη στους συλλόγους για περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων, προσδιορίζοντας τις μελλοντικές ευκαιρίες επέκτασης του πρωταθλήματος.
Την ενίσχυση και τη ρύθμιση των σχέσεων με τους κυριότερους ενδιαφερόμενους του πρωταθλήματος, συγκεκριμένα παίκτες, προπονητές και διαιτητές, Επενδύοντας περαιτέρω σε πρωτοβουλίες που προσελκύουν νέους οπαδούς να συμμετάσχουν με το πρωτάθλημα και τους συλλόγους του μέσω της συμμετοχής.
Η συνάντηση έληξε με τους συμμετέχοντες να μοιράζονται τα συμπεράσματα της διήμερης εργασίας που θα καθοδηγήσει την εξέλιξη του πρωταθλήματος τα επόμενα χρόνια.

Φώτο   Ρεπορτάζ   Ρεπόρτερς  Nionios  και Μανάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου