Κυριακή, 2 Απριλίου 2017

Dieselgate: Παράπονα από Ευρωπαίους Kατόχους VW για τα Eπιδιορθωμένα Aυτοκίνητα Λέει ο Guardian

 
Υπάρχει ένας αριθμός καταναλωτών που παραπονιέται ότι έχει «κατώτερο» αυτοκίνητο μετά τις επιδιορθώσεις.
Σύμφωνα με αναφορές του Guardian, έχουν καταγραφεί περιστατικά με προβλήματα σε κάποια από τα αυτοκίνητα του dieselgate που έχουν επιδιορθωθεί.

Σε βαθμό που πλέον αρκετοί από τους ιδιοκτήτες των επίμαχων μοντέλων των Audi, Volkswagen, Škoda και SEAT να αμφιβάλλουν για το εάν έχει νόημα να στείλουν τα αυτοκίνητά τους στο συνεργείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Η Volkswagen επιμένει: Δε θα δοθούν αποζημιώσεις για το dieselgate στην Ευρώπη

Οι αναφορές γίνονται ως επί το πλείστο σε διαδικτυακούς τόπους, ενώ κι ένας ιδιοκτήτης κατήγγειλε επώνυμα στον Guardian ότι μετά τις εργασίες επιδιόρθωσης το δικό του Golf VI 1.6 TDI άρχισε να μη λειτουργεί σωστά. Συγκεκριμένα ξεκίνησε να κάνει διακοπές κατά διαστήματα καθώς και να μην ξαναπαίρνει μπροστά εύκολα (αφού έχει σβήσει με το stop/start).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε το νέο Volkswagen Golf 1.5 TSI Evo 150 PS

Επιπρόσθετα το αυτοκίνητο κάνει σχεδόν κάθε φορά που λειτουργεί «αναγέννηση» στο φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων που συγκρατεί την αιθάλη, ενώ κανονικά αυτό είναι μια διαδικασία που γίνεται σαφώς σπανιότερα.

Με αυτόν τον τρόπο όμως δημιουργούνται ερωτηματικά για την επιρροή που μπορεί να έχει κάτι τέτοιο στη μακροζωία των περιφερειακών συστημάτων του κινητήρα, όπως η εξάτμιση και η βαλβίδα ανακύκλωσης των καυσαερίων (EGR).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σχεδόν $15 δισ. θα κοστίσει το dieselgate στη Volkswagen

Σύμφωνα με πληροφορίες η Volkswagen έχει παραδεχτεί ότι από τα 480.000 αυτοκίνητα που έχουν ήδη φτιαχτεί, τα 3.600 έχουν συνοδευτεί από παράπονα, τα οποία ωστόσο αντιστοιχούν σε λιγότερο από 1%.

Ενδιαφέρον έχει επίσης η επισήμανση ότι ναι μεν οι κάτοχοι δεν είναι υποχρεωμένοι να τα πάνε τα αυτοκίνητά τους στο συνεργείο εάν δε θέλουν να το ρισκάρουν, όμως το πιθανότερο είναι ότι οι επιδιορθώσεις θα γίνουν την επόμενη φορά που το αυτοκίνητο θα πάει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για τακτική συντήρηση.

[Πηγή: carscoops.com]

Φώτο   Ρεπορτάζ    Ρεπόρτερ   Επιστήμονας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου