Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017

Καλό σου Ταξίδι Αγαπητή μου Μαρία Πετροπούλου



 Φωτογραφία της Maria Petropoulou.


Φωτογραφία της Maria Petropoulou.

Φωτογραφία της Maria Petropoulou.


Έφυγε Σήμερα Πρόωρα από την Ζωή η Αγαπητή μας Οικογενειακή Φίλη Μαρία Πετροπούλου.

Μια Εύχαρη Γεμάτη Ζωντάνια Γυναίκα που Πάντα Ευχαριστιόσουν να Συζητάς Μαζί της.

Μια Πολύ Καλή Μητέρα και Αφοσιωμένη Σύζυγος μα Πάνω από Όλα Ένα Καλοκάγαθο Παιδί.

Και Ενώ Όλα Κυλούσαν Ευχάριστα την Χτύπησε η Ασθένεια.

Παρά την Δυσκολία Όμως η Μαρία Έδωσε με Δύναμη και με Αξιοπρέπεια την Άνιση Μάχη με την Ασθένειά της Χωρίς να Καταφέρει να Βγει Νικήτρια Φεύγοντας Σήμερα Ανήμερα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και της Επετείου της Επανάστασης για την Γειτονιά των Αγγέλων.

Καλό σου Ταξίδι  Αγαπητή μου Μαρία Πάντα θα Έχω στην Μνήμη μου την Τελευταία μας Συνάντηση στη Λευκάδα Όπου μαζί με την Μητέρα σου,  την Αγαπητή Κυρία Νίκη και την Αγαπητή σου Αδερφή την Λόλα Καθίσαμε και Αναπολούσαμε τα Παλιά Αναφερθήκαμε στον Αείμνηστο Πατέρα σου τον Σπύρο Πετρόπουλο και στον Αείμνηστο Πατέρα μου τον Αγαπητό σου Δάσκαλο Ηλία Κούρτη που Είχε την Αγαθή Τύχη να Έχει και Όλα σου τα Αδέρφια Μαθητές και Καταλήξαμε την Συζήτησή μας Λέγοντας Ότι θα τα Ξαναπούμε Σύντομα...

Τα Θερμά και Ειλικρινή μου Συλλυπητήρια σε Όλα τα Συγγενικά σου Αγαπημένα μου Πρόσωπα Ευχόμενος ο Χρόνος να Είναι ο Καλύτερος Παρηγορός.

Διονύσιος  Κούρτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου