Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

Λόγια Αγάπης και Παρηγοριάς του Ευσταθίου Παστέλη για την Απώλεια της Πολυαγαπημένη Συζύγου του Αγαθής - Σταμάτας Παστέλη - Σταύρακα

 

 Έφτασε η ώρα του αποχωρισμού γλυκιά μου μετά από 55 χρόνια αγαπημένου έγγαμου βίου.
Για 12 χρόνια παλέψαμε σκληρά χέρι - χέρι για να πολεμήσουμε το χάρο, μα η καταραμένη νόσο σε χτύπησε στο κεφάλι και όταν έφτασε το τέλος  μου έλεγες επιμόνως να φύγουμε να πάμε στο χωριό να σε πάω στη μάνα σου.

Και εγώ με την σειρά μου σου λέω το τελευταίο αντίο.

Εκεί όπου γεννήθηκα
θε να γυρίσω πίσω
να κλείσουνε τα μάτια μου
εκεί να ξεψυχήσω

Κατάλαβα το Θάνατο 
σε λίγο τελειώνω
και τότε βγάζω μια φωνή
με δάκρυα και πόνο

Κανείς δεν αποκρίθηκε
κανείς δεν μου είπε ξέρει
να μου γλιτώσει τη ζωή
και πίσω να με φέρει

Σκουλήκια φάγαν το κορμί
την ομορφιά το χώμα
αφού από λάσπη γίναμε
γινήκανε πάλι χώμα

Ο χάρος είναι λαίμαργος
δεν δίνει προθεσμία
δεν  έχει φίλους για χαρές
εξαίρεση καμία

Επήρε την απόφαση
πίσω να μην γυρίσει
να μην αφήσει άνθρωπο 
στη γη να περπατήσει

Αντίο θέλω να σου πω
να σε αποχαιρετήσω
τα χρόνια μας περάσανε
μα δεν γυρίζουν πίσω

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου σε αυτούς που με ετίμησαν και συμπαραστάθηκαν στην οικογένειά μου

Ευστάθιος  Παστέλης

Το 40ήμερο μνημόσυνο για την ανάπαυση της ψυχής της μακαριστής Σταμάτας  - Αγαθής  θα τελεστεί το Σάββατο 18 Μαρτίου στον Άγιο Μηνά της Λευκάδας.

Επιμέλεια Ο Αναδεκτός Διονύσιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου