Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2017

Καλό σου Ταξίδι Αγαπητέ Δάσκαλε Νίκο Κουνιάκη

Φωτογραφία του Babinos Fon Gourmen.
Φωτογραφία του Babinos Fon Gourmen.

Πέθανε Ξαφνικά από Καρδιακό Επεισόδιο το Σάββατο και Κηδεύτηκε την Κυριακή ο Αγαπητός Δάσκαλος  Νίκος Κουνιάκης.
Υπηρέτησε  με Ευσυνειδησία το Εκπαιδευτικό του Λειτούργημα σε Πολλές Περιοχές με Αρκετά Χρόνια στο Ορεινό Άγιο Ηλία της Λευκάδας.

Πολλοί από τους Μαθητές του Ακόμη  Αναπολούν την Διδασκαλία του.  

Όταν Πήρε την Σύνταξή του Γύρισε στα Πάτρια Εδάφη και Ζούσε Μια Ήρεμη Οικογενειακή Ζωή στο Φρύνι της Λευκάδας.
 
Καθημερινά Έρχονταν στην Λευκάδα σε Καφέ της Πόλης Έπινε τον Καφέ του και Εκεί Βρισκόμαστε και Συζητούσαμε για τα Κοινωνικά - Πολιτικά - Αθλητικά και Ότι Άλλα Θέματα μας Απασχολούσαν και μας Προβλημάτιζαν.

Πάντα Ευγενικός  -  Ήρεμος και Σεβαστικός μας Ένωνε Μακροχρόνια Οικογενειακή Φιλία - Συνάδελφος με τον Αείμνηστο Πατέρα μου Ηλία Κούρτη και Χωριανός της Μητέρας μου Λιζέττας Κόγκα - Κούρτη.
 
Για Πάντα θα Θυμάμαι την Τελευταία μας Συνάντηση Πριν Λίγες Ημέρες που Ανταλλάξαμε Ευχές και με Ρώτησες για την Μάνα μου και τον Αδερφό μου - Λέγοντας Ότι θα τα Ξαναπούμε.

Καλό σου Ταξίδι Αγαπητέ Φίλε και Συνάδελφε Εκπαιδευτικέ Νίκο Κουνιάκη

Τα Θερμά και Ειλικρινή μου Συλλυπητήρια στα Αγαπημένα σου Πρόσωπα.

Διονύσιος  Κούρτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου